بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


علي کريمي به تراکتورسازي تبريز پيوست

علي کريمي با عقد قرارداد به تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز پيوست.
به گزارش ايسنا،او پيش از اين مذاکراتي با مجيد جلالي، سرمربي اين تيم داشت و به توافق رسيده بود و صبح امروز (پنجشنبه) قراردادي مابين شماره "8" سابق پرسپوليس و مديرعامل باشگاه تراکتورسازي امضا شد.به اين ترتيب کاپيتان سابق سرخپوشان با مشکلاتي که با کادر مديريتي باشگاه داشت فصل آينده در تيم تبريزي توپ خواهد زد.
بزرگترین پیروزی:
در فوتبال حرفه ای نقل و انتقالاتی از این دست یک موضوع کاملا عادی و طبیعی می باشد.اما در فوتبال نیمه حرفه ای و شاید بهتر است بگوییم آماتور گونه ما ترک بازیکنان محبوب و تاریخ ساز تیمهای محبوبمان برای هواداران متعصبی که داریم غیر قابل هضم می باشد و با شنیدن همچین اخباری شاید خیلی از آنها تا مرز سکته هم پیش بروند! بد ندیدیم حالا که خبر جدایی علی کریمی از پرسپولیس قطعی به نظر می رسد یک مقایسه ای با دو محبوب فعلی و سابق سرخآبی های پایتخت انجام دهیم.
فرهاد مجیدی را هیچگاه در ایران با پیراهنی جز رنگ آبی ندیدیم و تا به امروز هیچگاه بعد از پیوستنش به استقلال مقابل تیم محبوب ما با پیراهن یک تیم دیگر ایرانی بازی نکرده است.اما علی کریمی چند سال قبل یکبار با پیراهن استیل آذین و احتمالا در فصل سیزدهم قرار است با تراکتورسازان مقابل پرسپولیس بازی کنند!
این است فرق محبوب و اسطوره آبی ها با شماره 8 سابق قرمزها!دم داش فرهاد محبوب خودمان گرم.
نکته:کریمی یکی از معدود بازیکنانی بود که با تیم پرسپولیس هیچگاه دوست نداشت به تبریز برود و مقابل این تراکتورسازی بازی کند!اگر یادتان باشد دو فصل قبل  که امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بود حاضر نشد با پرسپولیس به تبریز برود و در نهایت تیمش با یک شکست سنگین 4 تایی شد و به تهران
برگشت.منتهی در آن دیدار که  نتیجه اش برای استقلالی ها از اهمیت بالایی برخوردار بود پرسپولیسی ها در نیمه اول چنان بازی روان و هجومی ارائه کردند که بعد از زدن گل اول بازی و هدر دادن یک ضربه پنالتی هواداران استقلال را امیدوار به یک برد پر گل کرده بودند.اما در نیمه دوم ورق برگشت و شاگردان امیر خان با 4 گل این تیم را درهم شکستند.منتهی به نظر می رسید اگر علی کریمی در آن بازی حضور پیدا میکرد و در نتیجه پشت ضربه پنالتی تیمش قرار می گرفت ،استقلالی ها در انتهای آن فصل مقامی بهتر از سومی دست پیدا می کردند و صد البته ممکن بود به مقام قهرمانی برسند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 3 / 1392برچسب:فصل نقل و انتقالات,علی کریمی,باشگاه پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com